Rette udbyder?

Med dette mener jeg forskellige serviceydelser lige fra desinfektion til skadedyrsbekæmpelse. Jeg ved jo godt at man kan læse Facebook og resten af internettet tyndt, ligesom man kan teste Trustpilot. men helt ærligt så gider jeg ikke, der er mange indlæg er den objektive eller useriøse.

Søg på Google

Så er det næsten bedre bare at bruge Google, hvor man kan skrive f.eks.: Hvilke slags skadedyr findes og hvordan bekæmpes de. På den måde kommer man jo frem til den helt rigtige. Når jeg bestiller varer eller ydelser på nettet, så ville jeg kun have de bedste af de bedste. Det slår aldrig fejl nå jeg leder efter skadedyrsbekæmpelse. Så finder jeg altid den bedste med gode priser og hurtig udrykning. Er et firma rigtig godt ja jeg er ikke bange for at binde mig op på en serviceaftale. På den måde kan man frit ringe til firmaet og bede dem, og sprøjte for skadedyr. Det kan være borebiller, myrer, møl eller sølvfisk. man betaler kun en gang i kvartalet, og så kan man benytte deres gode service ubegrænset.

Skadedyrssikring

Jeg ved, at jeg ikke er den eneste der benytter mig af disse skadedyrsløsninger, Det er også kaldet skadedyrssikring. Her tegner man sig for en række skadedyr, og betaler den helt rigtige pris derudfra. Jeg er helt med på, at man ikke bare skal ringe uden grund. Men jeg har gennem de sidste år virkelig døjet med alle former for skadedyr. SÅ i den henseende er udgiften jo godt givet ud. Jeg kender mange andre, der har tegnet sig for denne type abonnement. Så det er ikke kun erhverv, der kan nyde godt af dem – men også private. Det kan med tiden hurtigt blive dyrt, hvis man skal betale for enkeltbehandlinger mod eks. hvepsebo eller humlebier. Ofte er det således, at når man har fundet et bibo, så finder man et nyt ugen efter. Det er frustrerende.

Det virker!

Jeg vil derfor anbefale denne ordning til alle jeg kender. Service helt i top – gratis er den ikke, men alligevel føler man, at det er sådan, når man ikke skal hive muldvarpeskindet op hele hver gang. Skadedyrssikring i fødevarevirksomheder er jo klart deres målgruppe, da de er følsomme overfor utøj omkring madvarer. De har også både insektfangere og fluefangere ophængt, der skal laves service på. Andre kerneområder er boligselskaber, hvor ejendomsinspektøren ringer, når lejere klager over kakerlakker eller andet i køkkenet.